Långkalsonger

Imorse gick jag upp 4 för att åka till Töreboda och stå utanför företagen när de kom till jobbet vid 6-tiden. Jag och Jan-Eric stog och huttrade och bjöd på godis. Banken har så bra ideér ibland...
Trots mössa, vantar, långkalsonger, raggisar, vinterskor och dubbla jackor så var man rätt frusen när man kom tillbaka till jobbet. Då var det gott med en kopp kaffe att värma sig med.
Innan vi öppnade bytte jag strumpor och skor till en lite nättare variant, men långkalsongerna (egentligen vanliga svarta tights, hittade inte mitt läckra underställ) har jag haft på hela dagen och det är så skönt så!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Med tanke på att du fortfarande hade på dig långkalsongerna sent igår kväll när vi pratade, så undrar jag om du tagit av dem än?? ;-)

2008-01-23 @ 08:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback