Den spännande fortsättningen på nagelberättelsen...

Nu har jag då äntligen fått mina efterlängtade naglar gjorda. Glasfiber blev det den här gången. Hade gele förra gången och den här varianten känns bättre. Vet inte riktigt varför. Får väl se hur de håller men de är så klart jättefina! Hade jag orkat resa mig från soffan hade det funnits en bild här under. Kanske blir en annan gång.

Nu ikväll har vi varit och köpt elementfärg så vi kan måla det innan lördagen när pappa kommer och klinkrar. Snart är vi klara... vad ska jag då skriva om? Köksplaneringen kanske =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är bra att ha små mål...och belöningar...
Det får jag fundera ut till i morgon!
Kan ju vara något för mig...
Vad bra att du blev nöjd med naglarna!!

Postat av: Ängeln

Ja de naglarna vill jag se....fota!!!!
Klippte mina klor igår, behöver inga lösnaglar eftersom de är så långa ändå men orkar aldrig snygga till dem.....(tråkigt)

Ulle

2008-01-24 @ 15:19:30
URL: http://www.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback