Börjar bli lite tråkigt nu

Drack precis dagens sista drink och det är fortfarande inte jobbigt, men börjar bli riktigt tråkigt. Är så sugen på att äta något. Spelar inte så stor roll vad, och det är ju bra. Den nyttiga maten kommer kännas toppen efter det här. Men ett par dagar till innan det blir så.
Vivian på jobbet påpekade faktiskt att hon såg att jag magrat av (nu vet jag ju inte om magra av är ett passande ord för mig, men lite fläsk har väl försvunnit).

Igår målade vi massor i källaren. Den snygga gröna väggen är nu vit. Ska ner och måla sista lagret nu (hoppas jag). Det är i stort sett klart, lyser bara igenom lite på vissa ställen så det borde räcka med en gång till. 

Dags att ta tag i det. Ingen idé att sitta här och ladda mer.

Kommentarer
Postat av: Sofia Räftegård

Du kommer var en riktig tunnis när vi träffas imorrn! Måste nog ha med mig förstoringsglas ;-)

2008-01-15 @ 13:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback