Tisdagskväll

Nu är det ny dag/kväll så nu får jag skriva om naglarna igen =)
Var hos Carina igår och hon lagade den tappade nagel + filade, limmade lite och målade alla de andra. Sååå snäll och bra är hon. För besväret fick jag betala 50 kr. Hur billigt som helst, så där vann hon mig som kund om hon inte gjort det tidigare...

Har jobbat i Skövde idag och ska vara där ett par veckor fram över nu och det känns bra. Det är lite mer fart och fläkt där och det passar mig bättre än att sitta och rulla tummarna... Imorgon börjar jag inte förrän 10 så då blir det träning på morgonen. Har inte kommit på vad jag ska göra än, men antingen blir det gymet eller så blir det promenad. Hade hoppats på att det funnits något kul pass, men det fanns bara power yoga och det vill jag inte köra på morgonen, så vi får se vad jag känner för. Lutar åt promenad som det är just nu. Mycket smidigare på alla sätt. Är inte sugen på styrketräning och då blir det ju något konditionsaktigt på gymet också så då kan jag lika gärna ut och gå och få lite frisk luft samtidigt. Har planer på att köpa ett par stavar. Har funderat på det ett tag och nu kan det nog vara rätt tid. Man får ju bra fart med såna och lite mer träning för armarna. De kostar ju inte så jättemycket heller...

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Har hört att stavar ökar förbränningen med minst 30%. jag har ju mina fina som jag fick av er. De sa snart fram igen :)
Semlor är gott men tror man mår bättre utan.
Ska slå på TVn nu. har läst för Axel som sover som en gris.
Ulle

Postat av: Sofia

Glöm inte att man blir ful av stavar.. =P

2008-02-05 @ 20:58:06
Postat av: Linda

Har också funderat på stavar men jag vet inte...de är ju inte värst dyra men frågan är om jag kommer använda dem när jag väl köpt dem...

Ja, men studien kom från Usa som tur väl är..*L*
Hoppas att vi inte riktigt är så "rädda" av oss här!

2008-02-07 @ 09:34:31
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback