Slappa byxor

Imorse när jag tog på mig mina bruna bankbyxor så var det väääldigt mycket tyg över trots att de var nytvättade. De sitter faktiskt inte alls bra längre, men då hann jag inte byta. Tänkte på det sist jag hade dem också, men då fick jag för mig att det var för att jag hade haft på mig dem hela dagen. Och de blir ju inte bara stora, utan långa också. Men det är bara trevligt! Får väl köpa nya. De är ju inte skitsnygga, men ändå väldigt sköna och passande för ett bankjobb.
Planerar ju en Stockholmsresa framöver och lite shopping då kommer det väl bli. Ett par kilo till bara så är jag nöjd sen och då blir det en helt ny garderob. Gamla favvisar som kommer passa igen och massa shoppingbelöning =)


Kommentarer
Postat av: Linda

Funderar på en steg räknare istället...
så kan man tävla lite med sig själv..

Vad kul att kläderna har blivit stora!
Och att få på sig favvokläderna .....duktigt!

Postat av: Linda

Tror nog jag shoppar en stegräknare först...
och sen ökar på det med stavarna lite senare!

2008-02-07 @ 15:58:32
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: Sofia

Shit stort grattis alltså!! När vi drar till stockholm så ska d jävlar shoppas nytt! =)

2008-02-07 @ 18:30:41
Postat av: Ängeln

Grattis får man säga då...... ett gott tecken :)

Det var en konstig magåkomma vi fick här, magknip....ja har gjort riktigt ont. (fast magen ser platt ut hahaha)

Ulle

2008-02-07 @ 18:47:24
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Linda

Ikea är alltid kul!
Men man kommer hem med en massa man egenligen inte behöver också...
fast det är trevligt ändå...*L*

2008-02-08 @ 08:33:19
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback