Problem

Idag har jag två problem. Jag har världshistoriens fulaste byxor på mig. Man kan ju tycka att jag får skylla mig själv som valt att ta på mig dem och att jag inte orkat tvätta det senaste, men oavsett vilket så är de förbannat fula så varför jag köpte dem från början är en stor gåta. Varför jag sen sydde upp dem så de blev för korta är ett annat stort frågetecken. Men nu är det bara en timme kvar tills jag kan gå hem och byta till något annat.

Nästa problem är att jag har raggsockar som går till knäna och är grymt varm om fötterna. Samma sak där med eget val och tvätt, men ändå...

Däremot hände en trevlig sak. Blev efter vissa uppmaningar tvungen att kolla min kommande lön och det var en angenäm upplevelse. Vi har fått incitamentspengar från 2006 retroaktivt. Verkar inte vara alla som fått det utan bara vi yngre. Fast vi var ju alla anställda under 2006 så vi förstår inte riktigt men tackar och tar emot. Undrar varför vi inte fick dem 2006?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nää, du har ju faktiskt ingen bra ursäkt till varför du inte har tvättat i tid, eftersom du faktiskt har tvättmaskin hemma din latmask! Tänk på stackars mig som tvingas använda äckel-spontanen i huset när man glömt boka.... *pekar med fingret*

2008-02-21 @ 15:00:56
Postat av: Ängeln

Klart vi kommer på Söndag!!
Vad önskar du dig??

Ulle

Postat av: ????

jag tycker att du ska köpa nåt fint till din sambo för pengarna!!!

2008-02-21 @ 17:21:12
Postat av: ????

...lr till din bästis ;-)

2008-02-21 @ 19:19:23
Postat av: ????

NÄ SAMBO!!!!

2008-02-21 @ 19:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback