Morgontankar

Idag gick vi upp tidigt! Marcus skulle upp och iväg och greja med handbollen, och då vaknade jag också och gick upp. Han mådde inget vidare, blev dålig redan igår, men är lite mer "kämpe" än vad jag skulle varit. Skulle vara med på handbollen i eftermiddag också, även om han bara sitter på bänken för att han inte orkar spela...
Jag och Puff ska i alla fall dit och kolla som vanligt. En fika på rådhuset blir det innan. Eller ja, en kopp te eller kaffe i alla fall. Vi har ju blivit nyttiga och extrema båda två =)

Var och hämtade ut ett paket från Mary Kay igår. Har suttit och tittat på alla saker och provat lite och så nu sen Marcus åkte. Tycker sånt är så roligt! Och idag var det extra skoj för nu har jag köpt med lite nyheter i fina presentpåsar! Nytt mineralpuder bland annat. Det ska jag prova sen, efter duschen. Men jag räknar iskallt med att det kommer vara lika grymt bra som alla andra produkter.

När jag var på väg hem från jobbet igår råkade jag på något märkligt sätt tappa en nagel, så den måste jag laga. Det är ju inte jättesnyggt med 9 långa fina franskmanikyrerade, och en kort, ful mitt i. Långfingernageln på höger hand var det. Hade ju varit smidigare om det varit lillfingret. Men eftersom jag jobbar på bank och knapprar på siffertangentbord ett par gånger per dag så används de tre mittenfingrarna på högerhanden mest och slits väl mest också antar jag...

Om man skulle ta och vispa till sig en morgondrink kanske och sen ta en dusch. Så får det bli.

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Du är så duktig så jag får ångest.......
Kanske också ska se på handboll om inte så ses vi väl hos svärmor och svärfar.

Ulle


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback