Mätt

Har väl egentligen inget nytt att komma med men det börjar bli dags att skriva lite ändå tror jag.
Har precis ätit och är jättemätt. Men det är ju bra. Bättre än att vara hungrig.

Jobbar min sista vecka i Skövde den här veckan och gjorde mitt sista kvällspass idag. Slutar 16 el 17 de dagar som är kvar. Ska bli kul att börja i Tibro sen. Och åka buss med min fina ipod!

Imorgon är det handbollsdags igen. Fast nu är det ju inte lika spännande. Country har ju redan vunnit serien så vi får väl se hur mycket de går in för det. Hoppas de inte slappnar av bara för att det är klart. Det är ju roligare att titta när det kämpas lite. Men de har ju varit hur duktiga som helst hittills så vill de ta det lite lugnt förstår jag.

Nej jag hade rätt... jag hade verkligen inte mycket att skriva så det får räcka så här.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nää d förstår ínte jag.. En läggmatch mot FAIK skulle va mycket svaaagt...

2008-02-26 @ 21:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback