Lycklig

Har precis pratat med Carina som gör mina naglar, och idag kl 17 får jag komma dit och laga! Vad glad jag blev att hon hade tid så snabbt. Blev alldeles paff att det gick så snabbt, men nu är min dag räddad. Känner verkligen hur kunderna tittar på mitt högra långfinger och undrar varför jag inte har en fin nagel där också. Försöker dölja det så gott det bara går =)

Nu lovar jag att inte skriva mer om mina naglar... inte idag i alla fall, för så intressant kan det knappast vara för någon.

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Tror säkert att kunderna inte ser annat än ditt "fula" finger ;)
Det är inte lätt här i världen. bra att du får den fixad iaf.
Martin är nyfiken på källaren så kanske kommer nån dag när det passar (på kaffe).

Ulle

Postat av: ÄNGELN

ja se det är ingen drastisk skillnad förutom att det inte är lika slitet och hemskt.
Fick det bekräftat idag....jag hade gråa strån. Flera stycken faktiskt :(

Ulle

2008-02-04 @ 19:58:19
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Sofia

Göttans dåra ;-)

2008-02-05 @ 08:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback