Lite uppdatering

Nu var det längesen jag skrev... eller ja, det beror väl på vad man anser vara längesen, men ett par dagar sen var det allt.

I fredags jobbade jag sista dagen i Töreboda och på kvällen bowlade vi och åt lite. Bowlingen var kul, men två naglar fick jag offra,,. men det var jag ju inställd på så det fick väl gå. En gick direkt under uppvärmningen, men den andra klarade sig till sista serien då den flög all världens väg. Tummen och ringfingret på höger hand blev det den här gången. Såg att pekfingret börjar släppa lite i ena kanten också så det är nog dags för ett återbesök på riktigt.
Bowlingen i övrigt var intressant. Jag körde eftersom de kommunala kommunikationerna från Töreboda till Skövde en fredagkväll var så där... Alltså var jag den enda som var nykter... de andra var av olika grad påverkade av alkoholhaltiga drycker...

En annan sak som hände på fredagen som kanske inte var riktigt lika rolig var att det var rån på bankens kontor i Hjo. Har varit mycket rån det senaste men när det kommer så där nära så känns det helt plötsligt på ett annat sätt. Att sen min kära far jobbar där gjorde väl också sitt till. Men han ringde och allt var okej med honom. Han hade suttit på sitt rum hela tiden så han slapp vara ute i banklokalen och vänta... men det är nog ändå ingen rolig händelse.

Lördagen fördrevs med lite mat i Ryd och melodifestival på kvällen. Inga höjdarlåtar direkt.
På söndagen åkte vi till Karlsborg och hälsade på och blev bjudna på lite mat där också. Fast man fick ju hjälpa till =). Oj vad jag rullade köttbullar.

Igår jobbade jag låååång dag och sen var jag duktig och gick hem. Det ska jag göra idag också, fast idag jobbar jag bara till 16. Sen blir det en laddning dinkelpannkakor till middag. Åh vad gott!

Men nu får jag nog ta och jobba lite =)

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Dinkelpankakor låter inte gott men säger du det så.
Otäckt de där med rånet men skönt att allt gick bra med alla även om det måste sätta spår.

Ha en bra arbetsdag då svägerskan!

Ulle

Postat av: Sofia

Flygande naglar trots att du va nykter?? =P

2008-02-12 @ 12:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback