Kvällsjobb

Sitter här på banken och det har äntligen lugnat ner sig lite. Har varit full fart hela dagen annars. Har lyckats få ordning på alla papper som bara blivit liggande i en stor hög och nu börjar man nästan varva ner lite. Fast det är ju lite mindre än en timme kvar tills vi stänger så än kan allt hända.

Igår fick jag mina naglar fixade igen. De har rykt lite en efter en så när jag kom dit hade jag tre kvar... hon skrattade lite åt mig. Men nu är de fina igen och lite kortare den här gången. Får se om jag lyckas hålla dem bättre när det är mer naturlig längd på dem. De ser i alla fall fina och välvårdade ut och det är huvudsaken.

Igår började jag lite med mitt pulverätande/drickande igen. Fast nu bara dagtid. Så frukost och lunch blir det en drink och sen mat när jag kommer hem. Pratade om detta med Puff och vi kom fram till att även om det egentligen är bättre att byta lunchen mot mat så är det lättare att äta på kvällen när man kommit hem. Det är ju väldigt smidigt att bara ta med sig en påse till jobbet och inte behöva tänka på matlåda. Sen är nog risken större att man fuskar om man äter mat på lunchen, för då kanske man är vrålhungrig när man kommer hem och hur kul är det med en påse pulver då?

Nu ska jag kolla lite resor tror jag...

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Det där vill jag ärna testa. Vi får komma på en fika snart då..... :)Eller så är ni välkomna, vilket som.
När det gäller pulver-diet så tänker jag så här. Bättre att ersätta med pulver nån gång än ingen gång.

Ulle

Postat av: Karin

Haha, e nog bara att inse att systrarna Johansson inte ska ha långa naglar, hur fina de än är:) kanske får bli lite korta french nu när jag kommer hem..

2008-02-21 @ 14:37:01
URL: http://kajsakavatistoravarlden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback