Illa illa...

Igår lossnade nageln igen... skulle bara öppna frysen så flög den all världens väg. Idag ska jag ringa och be om en akuttid. För den här gången försökte jag inte limma fast den igen utan nu har jag en helt kort, ful, naturell nagel mitt bland de andra finmanikyrerade.

Idag åkte jag tåget till Töreboda för antagligen sista gången. Jobbar ju näst sista dagen här idag, men på fredag tar jag bilen eftersom vi ska ut och bowla och äta efter jobbet. Gick inga jättebra kollektiva kommunikationer senare en fredagkväll om man inte vill åka via Mariestad och vänta där över en timme för att sen ta en buss till Skövde. Känns lättare att ta bilen.

Nu är det dags för en kopp kaffe. Har tänkt på det ett tag nu men nu känns det helt rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback