Förlorad match

Igår såg jag min älsklings lag förlora en match för första gången. Det var väldigt jämt hela tiden och jag tyckte nog att de slarvade lite emellanåt. Oavsett vilket lag man höll på igår tror jag alla i hela hallen var överens om att domarna var kass. De brukar inte vara något vidare, men den här gången var det extremt!
Har märkt att country lätt slappnar av när de leder med ett par mål och igår straffade det sig direkt för då kom Falkping ikapp och förbi ett par gånger. Så höll det på hela tiden och i slutet ryckte de till och vann. Deras målvakt var riktigt bra och tog massa straffar!
Men det kanske inte är jättelätt att satsa 100 % när man vet att man redan har vunnit som country har. Faik hade lite mer att spela för eftersom de jagar kvalplats. Men enligt Marcus kan man visst satsa ändå så jag vet inte... vet bara hur jag skulle fungera.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

tråkigt att förlora

Postat av: Sofia

Som sagt...svagt...

2008-02-28 @ 12:40:05
Postat av: Sofia

Jo du kan hitta 1 bakväg jag lovar, jag ska visa dig på lördag =)

2008-02-28 @ 15:25:21
Postat av: Ängeln

Tyckte det var spännande men hade en snubbe som satt och svor och gapade hela matchen. Var på väg att sätta krokben för han när han gick förbi för att tysta ner han.....jävligt störande.

Ulle
P.s jag har också bokat ljusparty i April :) D.s

2008-02-28 @ 21:30:51
URL: http://www.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback