Den stora mustkampen - jul vs. påsk

Idag var det dags. Musten skulle testas. Har haft en julmust light sparad och idag såg jag påskvarianten på willys så då slog jag till. Hällde upp en i varje dag och jag och Marcus drack med stor förväntan. Resultet? Jo, vi kände ingen skillnad alls. Det enda var att julmusten var lite kallare, men den har ju stått i kylen sen jul och påskmusten bara nån timme sen jag kom hem från jobbet. Det var det alltså...



Bestämde oss sen för att klippa Marcus eftersom han tänkt göra det ett tag. Jag hämtade mina saxar, rakapparat och grejer och började fixa. Tänkte att det nog var bäst att klippa lite först, innan det blev rakning, men efter ett tag tröttnade Marcus på min frisörlek så vi rakade av alltihop. Jag tycker att han är jättefin så, men han själv är väl bara lite halvnöjd med det. Men så blir det om man inte orkar vänta.
Nu är det min tur att komma på vad jag vill med mitt hår. Det bara växer och växer och jag måste göra något snart. I alla fall med luggen... och till sommaren ska Michaela ha barn och sen kommer ju hon vara mammaledig, så innan dess måste jag göra något, för jag kan ju inte gå till någon annan...

Kommentarer
Postat av: KRISTINA KITTELSEN

ne fy, tacka gud för vanlig cola

Postat av: lillSis

Haha, troddeinte heller det var nån skillnad.. men gott e det
ju iaf! Och Marcus passar ju faktiskt jättebra i rakat!

2008-02-28 @ 19:53:11
URL: http://kajsakavatistoravarlden.blogg.se
Postat av: elin

älskar must! mode med, om du är mode interesserad tyck till på min blogg!

2008-02-28 @ 20:03:13
URL: http://enny.fashionblogg.se
Postat av: Ängeln

Har du gått på att det skulle vara nån skillnad???
Ha ha......must som must men alltid lika gott :)

Han kunde ju gått till Filip, han klipper ju i raket fart!!

Ulle

2008-02-28 @ 21:38:17
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Sofia

Hehehe d där med musten kommer jag ihåg att du dillade om vid jul, och det känns bra att ni nu testade det så vi slipper fundera mer på d =)

2008-02-29 @ 06:49:12
Postat av: Lillasyrran

Jaa, för att jag blinkar...:)Hör av dig när du vill ha key till Ipodconvertern så du också kan se film på den! puss

2008-02-29 @ 17:32:31
URL: http://kajsakavatistoravarlden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback