Då var det klart

Nageln är fastlimmad igen. Blev kanske inte 100%-igt bra med 90 i alla fall och det är det säkert bara jag som ser. Får fixa till den på riktigt när det är dags för återbesök. Men det är inte än.

Mineralpudret var säkert toppenbra, men jag har insett (och egentligen vetat länge men förträngt) att jag har blivit väldigt väldigt blek. Och den där kanten man får är ju inte toppensnygg så jag svalde stoltheten och hämtade en ny foundation en nyans ljusare, och den blev jättebra. Tur att man har ett litet lager i garderoben. Fast sola lite ska jag nog snart göra ändå för annars kommer jag övergå i den där sjukbleka färgen och den är inte jättesmickrande...

Handbollen idag var inte ens lite spännande. Men vad hade man väntat sig när älsklingens topplag mötte seriens bottenlag? Kändes som andra laget hade gett upp redan när matchen började så ingen gick väl in för det särskilt mycket. De vann stort i alla fall fast Marcus spelade inte. Satt på bänken och var dålig. Var iväg och hyrde film förut (när gjorde man det sist? Längesen....) och när jag kom hem sov han i soffan och gör det fortfarande så han får fortsätta med det. Filmen kan vi se imorgon.

Det går lite b-filmer på tv, så de och datorn får roa mig resten av kvällen. Har nog någon bok också om det skulle behövas... men nu ska jag surfa vidare.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nää där har du fel.. Banérs målis gav aldrig upp. Han skrek och skrek trots att ingen förstod vad han menade...

2008-02-02 @ 22:09:55
Postat av: Ängeln

Den där nageln kommer du aldrig få bort.....

Matchen var riktigt spänningslös.
Hoppas han mår bättre idag så han orkar se filmen, vad var det för film annars?

Ulle


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback