28

Då var man 28 då, och det känns som vanligt ingen större skillnad. Men det är ju alltid trevligt att fylla år. Har varit på stan med Elin och Karin och kollat lite och blivit bjuden på lunch. Blev även bjuden på bussresan till stan. Hade tänkt gå en promenad men det blåste och var svinkallt så det blev buss istället och jag hade som vanligt inga pengar i plånboken och kort tar de ju inte på bussen.

Hade med kameran och tänkte föreviga dagen, men det glömde jag naturligtvis. Ett kort blev det i alla fall när vi sprang på Cilla.

Åkte hem vid 15-tiden och då hade Marcus kommit hem från jobbet. Fick present. En ipod nano. Jättesöt och fin och rolig. Nu ska jag bara lära mig den också. Tur att Karin har en likadan. Sen ska jag titta på roliga serier på bussen till Tibro. Borde ju vara perfekt med ett avsnitt scrubs eller 2½ men eller något under restiden.

Nu har herrn åkt iväg för att spela handboll och jag sitter här och tittar på min nya gröna sötnos.

Så här ser den ut (laddar för fullt)



Och här är flickorna på stan (Karin blundar lite, men det är ju inget ovanligt... hehe)



Och så en avslutande bild på den nyblivna 28-åringen



Ha en fortsatt trevlig kväll. Det ska jag ha. Nu blir det nog ett glas vin tror jag. Sen blir det god mat också när herrn kommer hem igen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis på födelsedagen Annah!!!

2008-02-22 @ 21:53:37
Postat av: Ängeln

Jag trode du fyllde i morgon. Förlåt och nu har klockan slaget över 12 så jag är på fel dag och gratulerar, men vi syns ju på söndag och då ska du få mer pressentr ju.
Annars tycker jag verkligen att du har åldrats, måste kännas hemskt att bli så gammal ;)

Grattis i efterskott då!!!

Hurra Hurra!!!
Ulle

Postat av: Sofia

E d en vanlig dag...?

2008-02-23 @ 00:34:05
Postat av: Anonym

Tack för idag!!
Den tårtbiten visste vart den skulle säta sig ;)
Testprodukterna jag fick verkar super bra. Hoppas de räcker så jag kan använda dem i morgon också.
Hur många får det komma max??
Jag är jättesugen på att veta mer om produkterna.
Ser ju redan fler år ungre ut ;)

Ulle

2008-02-24 @ 21:59:55
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Lillsyrran

Hatar eran kamera..

2008-02-27 @ 14:23:26
URL: http://kajsakavatistoravarlden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback