Eftermiddagens planer

Har nu varit i Ryd och ätit lite mat. Fick med oss Emma eftersom hon ville träffa Bruno. Stannade till på Biltema på vägen hem.Det var fler än vi som tänkt samma tanke för det var bilar till förbannelse. Skulle en sväng till Kappahl också och valde smart nog att åka in till stan istället för att ta det på Maxi där minst halva stan och stor del av byarna runt omkring uppehöll sig.

Nu är vi hemma och herrn är hurtig och ska ut och springa. Själv har jag blivit snorig så jag har bra ursäkt att bara vara hemma och slappa =).
Har dock två planer för eftermiddagen. Ska färga håret och fixa naglarna.

Hörde på lunchen idag att det kanske finns fler som vill få naglarna fixade och det gör vi så fort vi inte blir smittade =). Imorgon kanske, eller måndag kväll. Jobbar måndag och tisdag, men man kommer ju hem. Fast på tisdag blir jag nog hämtad på jobbet för avfärd mot hembygden och traditionellt julfirande.
 
Om man skulle ta och snyta sig kanske... och ta lite av min dundernässpray som jag shoppade i London. Bra mycket bättre än den som finns på apoteket.

Kommentarer
Postat av: Pikegirl

När passar det dig bäst att göra naglar? Jag är ju hemma och vill inte att du ska behöva stressa för min skull.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback