Partylite

Har precis kommit hem från ett trevligt ljusparty hos Ulrika. Efter en snabb titt i pryttellådan insåg jag att jag egentligen skulle kunna starta upp en konkurrerande verksamhet, med samma produkter, men det är ju så roligt med sånt där (vardagslyx kom jag och Puff på att det är), så lite shoppande blev det allt. Bland annat ett par ljusstakar som matchar ett par som jag redan har, som kommer utgå efter sommaren så det gällde att passa på. Blev ett paket ljus också, som blir svarta när man eldar dem. Lät ju lite häftigt och något som kan passa mina vita ljusstakar. Doften verkade helt okej också.
Sen blir det nog ett litet party för min del också fram i höst när det börjar bli mörkt ute och man börjar elda ljus på allvar (nu har man ju bara tjuvstartat lite eftersom det är så tråkigt väder). Då har det kommit en ny katalog också =)

  De stora har jag redan och de två små har jag köpt idag. Så fint det kommer bli.


I övrigt så har vi slappat klart för semestern och kört igång med stenläggning på framsidan. Eller ja, Marcus har varit jätteduktig och slitit idag. Jag kan inte ta åt mig någon ära alls, men imorgon ska jag hjälpa till och gräva gräsmatta för glatta livet!

Kommentarer
Postat av: Liselotte Bengtsson

Hej!

Mitt namn är Liselotte kommer från Floby.

Läste dina inlägg bla. om PartyLite att du var intresserad av våra produkter. Jag själv säljer för dom och tycker att det är helt underbara saker.



Du får gärna höra av dej till mej.



Ha det gott

Liselotte Floby

2008-10-22 @ 19:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback