Halsband

Idag har dagen börjat med slappande i soffan eftersom regnet öst ner ute, men efter ett tag blev jag lite rastlös och började greja med allt möjligt. Lite städning här och där som resulterade i att jag fixade med alla halsband och örhängen jag har. För att vara en person som verkligen aldrig använder halsband, så har jag rätt många insåg jag.

 Här har vi dem fint upphängda på sitt träd
 Ett som är lite av en favorit (trots att jag aldrig använt det) hade trasslat till sig ordentligt...
 Efter lite pyssel så är det utrett och fint igen och redo att användas... får väl se om jag gör det någon gång. Vet inte riktigt till vad jag ska ha det.

Nu öser regnet ner igen, det hade faktiskt lättat lite där ett tag, så nu får jag hitta på något mer att pyssla med för jag börjar tröttna på att sitta vid datorn.
På onsdag ska i alla fall det fina vädret komma enligt smhi. Kanske inte lika fint som sist, men lite sol och inget regn är allt jag begär...

Nej, fixa lite lunch kanske??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback