Personalresa till Kolmården

I helgen var nästan hela personalen från Skaraborg på Kolmården. Bodde på vildmarkshotellet, massa roliga aktiviteter och god mat. Riktigt trevligt! Alla var superglada och positiva hela tiden och ju längre kvällen gick desto mer bjöd folk på sig själva. Alla umgicks med alla oavsett arbetsplats och "position" i företaget.

Och eftersom jag i mitt tidigare inlägg utlovat massa bilder så kommer här ett gäng.


 

Från höger till vänster: Delfiner, delfiner, samling utanför hotellet inför fotosafari, tigrar, getter och får, en av vinnarna från fotosafarin, vårt fina kollage, jag och Marie-Louise på middagen.

Fotosafarin gick ut på att i bilder få fram bankens värderingar. Inte det lättaste, men kul hade vi =)

Kommentarer
Postat av: Ängeln

....redan bättre här ser jag :)

lägga plattor, då får du nog vara barnvakt hundra gånger till minst ;)

Ulle


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback