Dumma blogg

Skrev ett fint litet inlägg här för ett par dagar sen och när jag skulle publicera det så gick det inte. Efter det har det inte gått att logga in alls, men jag har förstått att det inte bara är jag som har problem så vi lämnar det nu. Det blir säkert bra när allt är klart.

Kommer inte riktigt ihåg om jag skrivit så mycket om våra köksplaner men vi har i alla fall fått offerter från både kvik och Lijo och det lutar stark åt Lijo för priset var extremt mycket bättre och kvalitetsmässigt verkar de vara lika bra. Så idag ska jag ringa dit och säga att vi vill komma dit och prata igenom lite. Göra några småändringar och sen är det väl bara att beställa och köra igång! Ska bli helt underbart med ett nytt fräscht kök och inte ett grått med skåp i olika höjd.

Idag är sista dagen med penicillin och jag mår toppen. Tänk vad lite tabletter kan göra. Helt underbart!

Den här veckan kör jag pulverdiet igen. Kände att det var dags att ta de där sista irriterande kilona som vägrar släppa taget. Hoppas på lika trevliga resultat som förra gången. Sen ska jag shoppa massa nya kläder. Det kanske är det jag ska göra för alla skattepengar som kommer tillbaka. Fast vi pratade om ny soffa också... men det kanske kan räcka till båda två. Ja, det gör det nog =)

Dags att jobba lite...


Kommentarer
Postat av: Sofia

När kommer deklarationen nu igen????

2008-04-01 @ 08:59:09
Postat av: Ängeln

Skynda dig....vill se städskåpet. Men, ni kan aldrig ha stökigt. Har inte bott där så länge ju..

Funderar på att kanske vika ut min garderob, då kan vi prata stök.

Ulle


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback