Den underbara helgen

Helgen som varit har varit helt underbar. Har varit utomhus nästan hela tiden i det fina vädret.
Började helgen med lite utgång på fredagkvällen och det var skoj. Var på husaren för Country hade segerfest. Gick dock hem ganska tidigt eftersom vissa mådde lite lätt illa (jag alltså....)
Lördagen började med ett par ipren och sen var man fit for fight igen. Ut till Ryd på lite mat och sen hem och gräva upp rabatt och prata med grannarna.
På söndag förmiddag åkte vi till stugan för att hjälpa till med lite vårstädning och fixning. Marcus, pappa och Håkan fixade iordning bryggorna, mamma fixade mat och putsade fönster och jag satt och hade det gött i solen. Fast jag planterade faktiskt ett par buskar och dammsög lite.
Åkte hem och fortsatte på samma tema som tidigare. Fortsatte med vår rabatt och prata med grannarna. Sören kom och hjälpte till.
Avslutade dagen med korvgrillning.

Idag har det fina vädret fortsatt och jag hade kund inbokad kl 17, men sen var det bara att åka hem och mötas av en grill igång, kött den här gången. Mycket gott.
Imorgon jobbar jag sista dagen för den här veckan, sen bär det iväg till Tallinn. I och för sig med jobbet, men det är ju inte den gamla vanliga vardagen. Återkommer med rapport när vi kommit hem igen.

image23



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback