Acetonrus

Sitter här på jobbet och har precis slitit bort gamla klistermärken med fel logga. De satt rätt hårt så jag fick försöka lösa upp dem med aceton, så nu luktar hela lokalen underbart och själv har man väl andats in en del ångor...
Men jag får skylla mig själv, för igår eftermiddag när det var lite lugnt såg jag de gamla loggorna och frågade om vi inte skulle byta. Och eftersom jag hade minst att göra fick jag väl snällt ta tag i det. Men jag är mycket stolt för det blev mycket finare och stilrenare nu efter. Gissar dock att det finns smidigare sätt att få bort dem på än med aceton och nagellacksremover.... men jobbar man på bank vet man inget om sånt så då gör man som man själv tror, och tar det som finns i skåpen.

Nu är det fikadags. För min del en kopp svart kaffe, för de andra även prinsesstårta som vi fick av en kund igår.
 Mmm, vad gott. Men icke för min del.  Den här blir det för mig...

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag ska fan köpa en princesstårta på ica i helgen och tina i micron... ;-)

2008-04-03 @ 13:47:18
Postat av: Ängeln

Åh gud så gott.....tårtan alltså.
Aceton är skitbra till en massa saker, bra intiativ ;)

Ulle


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback