Långtråkigt

Idag är det synd om mig för jag är sjuk. Vet inte riktigt vad det är som är fel, men det började igår med att huvudet inte riktigt hängde med. Var allmänt trött och seg. Gubbarna på jobbet märkte att jag inte var som vanligt, gjorde minsta möjliga och gäspade hela tiden. Kvällen tillbringades i soffan med en filt. Låg och halvsov till jag orkade resa på mig och la mig i sängen istället. Imorse kändes det ungefär lika så då ringde jag chefen och sa att jag inte kunde komma idag. Sen sov jag till 12 och resten av dagen har tillbringats i soffan. Har slagit in ett par julklappar och suttit vid datorn.. vad snabbt man blir uttråkad när man bara inte gör något. En storstädning hade kunnat sitta fint som tidsfördriv, men man orkar ju inget.... tror jag har fått en förkylning i hjärnan, för ungefär så känns det. Men det går väl snart över och då ska det skrubbas och fejas.
Typiskt att det skulle vara just idag jag mår så här. Hade ett möte med jobbet nu i eftermiddag som jag jättegärna hade gått på, men så blev det ju inte. Så kan det vara... nu ska jag inte beklaga mig mer, för såååå synd kanske det inte är om mig ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback