Julen avklarad, nu väntar nyår

Då var julen avklarad för i år och det var lika trevligt som alltid. Gillar verkligen jul. Massa god mat, trevliga människor runt omkring och lite klappar. Även om inte julklapparna är det viktigaste är det alltid kul, och extra kul om man hittar något att ge som passar perfekt och den som får blir glad =).
Har i hur många år som helst bojkottat att gå ut på juldagen, men i år blev det ett besök på Wettern i Karlsborg... Tror det var 8 år sen jag var där sist, och det var exakt som då! Man åkte snabbt tillbaka i tiden och det var lite skrämmande, men skrattretande... var inte kvar så länge och nästa år bojkottar jag nog igen tror jag.

Snart är det nyår och den firas hos min kära sambos yngsta bror + sambo. Ska bli jättetrevligt. Alltid kul att hitta på saker med bröderna.

Efter nyår väntar ett nytt liv, i alla fall när det gäller matvanor. Har aldrig ätit så illa som jag gjort det senaste. Och naturligtvis tränat minimalt. Men det är bra, för jag är superladdad!

Dags att surfa vidare..

Gott Nytt År i förskott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback