Långledig!

Nu är det fredag kväll och jag ska inte jobba igen förrän på onsdag. Har tagit ledigt på måndag och tisdag är ju röd dag. Marcus är också ledig och det ska bli så kul så att ha massa dagar att göra vad vi vill på!
Ska ut och åka en sväng imorgon. Inget bestämt hur länge vi stannar borta så vi får se hur det blir.

Nu var det reklam om Eurovision-skivan på tv. Lordi var helt klart bäst, fast Carola var inte tokig heller. Är lite lätt schlagergalen, men det står jag för! Sen kanske det kan bli lite mycket på en del fester ibland, men bara man har skoj så... och det har man ju när Anna Book och Lena Ph dunkar på för fullt!

Som vanligt hade jag inget vettigt att skriva, så jag avslutar väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback