Svettig

Har precis kört 30 minuter på min crosstrainer! Känner mig så duktig, men är rätt svettig så en dusch snart kommer inte sitta fel.
Idag upptäckte jag en sak som jag hittills i mitt 26-åriga liv aldrig varit med om. Andra andningen kallas visst detta fenomen... Har aldrig direkt varit överförtjust i springa och sånt så det har aldrig varit aktuellt för min kropp att behöva detta. Kanske har det varit så under något step-pass nån gång, men då har man ju oftast så kul och annat att tänka på. När man står på maskinen hemma känner man ju efter hur jobbigt det är hela tiden så när det efter ca 15 minuter inte var alls lika jobbigt längre blev jag lite förvånad, men väldigt impad!

Nej. nu tror jag nog duschen kallar!

Ikväll är det fest. Overallen ska få komma fram för första gången på ett år. Ska bli spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback